Heippa kaikki kissakamut ja muut, on teillä mahtanut olla minua ikävä! Eilen tultiin vihdoin kotiin, minä olin jopa matkalla ihan hiljaa, kun tiesin, että pian ollaan kotona. Täällä sitten tietenkin säntäsin ensimmäisenä tarhaan, josta mamman piti minut illalla kahdentoista jälkeen väkisin houkutella. Ja aamulla sama homma, kun ensin olin seurannut suikaleiden pakastamista. No, niinpä vasta nyt pääsin kertomaan kuulumisia!

Loma meni meillä siellä hyvin, mitä nyt minä en kovinkaan paljon valjastellut huonojen säiden ja muiden takia. Hyvä sitä oli sisälläkin kellotella, kun ihailuja ja rapsuja tuli. Herkkuja en kylläkään saanut, vaan kuri oli kova ja dieetti jatkuu edelleen (tänään on punnituspäivä)...

Vaikka asioiden hoiteleminen tuolla maalla ilman nettiä on vähän hankalaa, ollaan silti mamman kanssa tehty vähän näyttelysuunnitelmia. Seuraavan kerranhan me suunnataan muutaman viikon päästä Helsinkiin Kaapelitehtaalle koko viikonlopuksi, missä oltiin viime vuonnakin. Sen jälkeen onkin ylipäänsä Suomessa aika harvakseltaan näyttelyitä, mutta Seinäjoelle mennään ehkä lauantaille (jos edes mahdutaan, kun mamma ei ole saanut sitä maksamista aikaiseksi) ja sitten tietysti Tampereelle. Harkinnan alla on vielä TICA Porvoo, pitäisihän sinne päästä kun minut on TICAan rekattukin, mutta katsotaan.

Nyt menen takaisin tarhaan ja kuvia laitellaan myöhemmin! Hauskaa viikonloppua!