Eilen oltiin toista päivää sitten putkeen näyttelyssä, ja oltiin illalla koko poppoo, minä, Alex ja mamma sekä täti niin puhki, että päätettiin jättää blogiraportti tähän päivään. :)

Eilen ei mennyt yhtään hullummin, olin taas kolmas ja sain tosi hienot arvostelut. Se tuomaritäti tykkäsi paljon, mutta kirjoitti arvostelusetelin saksaksi. Se suomennettiinkin sitten tätin kanssa (mamma ei osaa saksaa, ranskaa kylläkin), että saksaksi en sitä tähän nyt laita. Mikä siinä sitten niin hienoa oli, niin joka kohdassa luki EX eli excellent! No kyllähän mä tiesin, että mä olen täydellinen poika, eikös vaan? ;) Kotisivuilleni voi myöhemmin tulla sitten tarkempi suomennos, mutta eipä siinä mitään ihmeepiä ollut, ex suloinen ja ex väri ja silmät ja kaikenlaista.

Lauantaina sain myös parhaana (ja ainoana) Keski-Suomalaisena kotikissana Lumikin kiertopalkinnon, se on oikein hieno pokaali kuulemma, mutta saan sen vähän myöhemmin kun mami oli niin pösilö ettei tajunnut sitä pyytää kuin vasta sunnuntaina. No kuvia siitä tulee sitten myöhemmin.

Alexander oli eilen EX1 ilman kilpailjoita, VP meni cremelle urokselle mutta sitten Alexander kutsuttiin TP-valintaan, sen sisko ei sinne päässyt kun oli heikompi leuka kuin Alexilla. Siellä oli vastassa mm. Karvis ja muita kovia kavereita, ja voiton vei sitten paljon isompi Cooninrotjake. Mutta Alex käyttäytyi mallikkaasti ja neljän viikon päästä uudestaan vähän isompana. :)

Tässä vielä pari kuvaa, minun häkki, en kyllä tuossa paljoakaan näy kun häkkituuletin on edessä...

705874.jpg

Minä uinumassa häkissä:

705879.jpg

Alexanderin häkki:

705881.jpg

Ja minä arvostelussa sunnuntauna, ei kovin hyvä kuva mutta parempi kuin ne muut, jossa näkyy lähinnä mamma takaapäin. :P

705884.jpg