Viikonloppuna passitin mamman mun kanssa ulos. Siis yleensä mamma on se joka mua raahaa "jaloittelemaan", mutta lauantaina paistoi aurinko ja oli muutenkin täydellinen sää mennä ulos. Loppujen lopuksi me ei kierretty kuin kerran talon ympäri, kun ne tollot ei ollut kolannut mulle kulkuväylää, joten jouduin kahlaamaan omissa vanhoissa tassunjäljissäni.

Nyt ulkona on lämpöasteita, ja lumet on sulamassa! Se on hirveää, ja ajattelinkin lähetää jollekkin ylemmälle sääkissalle valituksen tästä vääryydestä. Nyt ei nimittäin voi mennä ulos, kun tassut menee loskaiseksi ja kuraisiksi. On paljon pimeämpääkin kuin vielä muutama päivä sitten.

Ulos kun ei voi mennä, niin mamma sitten antoi mulle uuden lelunkin käyttöön. Se on ostettu näyttelystä silloin syyskuussa, mutta mamma on yrittänyt vähän säästellä sitä. Lelu on sellainen virkattu minttuhiiri, ihan mun lempi lelu! Mamma lupasi, että ostaa niitä mulle lisää vaikka tilaamalla postitse.

Sitten mamma leikitti mua sillä hiirellä, eli heitti hiiren, ja mä jahtasin sitä vähän aikaa, ja sitten mamma heitti taas ja niin jatkui. Lopulta mamma heitti hiiren oikein kauas, ja oletti, että mä leikin vähän aikaa yksinään, kun mamma oli leikittänyt mua jo puoli tuntia. Siitäkös suutuin ja menin sitten sohvan taakse mököttämään, olen vieläkin harmissani mammalle, saa kyllä antaa lihasuikaleita hyvitykseksi siitä vääryydestä!

Tässä pari ulkoilukuvaa ja vielä mökötyskuva, jonka mamma oikein tahallaan nappasi:

252279.jpg

252282.jpg

252283.jpg