Nyt me ollaan mamman kanssa tosi kateellisia. Kaikki kamut kirjoitatte lumiseikkailuistanne ja vaikka mistä, ja jopa etelässäkin on lunta, mutta täälläpä ei. Kylmä kyllä on mutta pilvet eivät tänne asti sitä lumituiskua tuoneet.

Ei se sinällään haittaa, tällä viikolla olen ulkoillut vain kerran ja silloinkin alle kymmenen minuuttia. Siellä on niin hytisevän kylmä että mamman täytyy hankkia minulle jostain villapaita ennen kuin uskaltaudutaan pidemmälle lenkille. Mutta mikäpä siinä, hyvähän täällä sisälläkin on olla, juosta uuden lempileluni tyhjän teippirullan perässä ja lekotella harjattavana.

Mamma katosi tänään koko päiväksi johonkin ja tuli takaisin sydämenkuvat silmissä kamera täynnä pentukuvia. Höh. Mamma se sitten on höpsö, onneksi mummo oli täällä minun kanssani etten joutunut yksin olemaan.

Ainiin. Seuraava näyttelyni on viikon päästä Forssassa. Vahvarit tuli torstaina, tuomarina minulla on Bjarne Wikström. Alexander sai Minna Kroghin ja Madeleine Lone Lundin. Näyttelyvalmisteluja aloitellaan jo huomenna kun täti tulee tekemään Madeleinen uudet prinsessaverhot.

Ei näy lunta, ei näy ruokaakaan...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mutta mitäs herkkuja täällä on. Nam, possunsuikaleita lähtee pakkaseen, söisin minä ne kyllä nytkin...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket