Tulin itse kertomaan selkokielellä näistä näyttelyvalmisteluista ja muista, kun mamma tulee varmaan huomenna ihan tohinoissaan kirjoittamaan vaan jotain hössötystä. Lauantaina on pitkään odottamamme näyttely, jännittävä erityisesti koska päivässä on kuusi arvostelua. Olen tänään tarkasti peseytynyt ja huoltanut etenkin silkkitassuja, ja yritin vähän mammale vihjata että jos ei huomenna kylvettäisi minua. Siitä ei kuulemma tule mitään, pesu kirkastaa niin värejä ja pehmentää turkkia. Höh, olisin minä itsekin osannut...

Kyytijärjestelyihin ja muihin tuli vielä tänään muutoksia. Lauantaina lähdetään hurjan aikaisin (se tarkitus on näyttelyssä klo 7-8, vähän liian aikaisin ehkä) Katja-tädin kyydissä, ja me päästään taas Lara-neitosen kanssa kuorolaulamaan. Ehkä siellä on muitakin kissoja matkassa. Laralle tämä onkin ensimmäinen tämän tyylinen (monta arvostelua päivässä) näyttely, joten minä voin vähän matkalla kertoa sille miten homma menee.

Esittelenpä tässä samalla meidän uudet sohvat, jotka tuli jo muutama viikko sitten tänne pappalaan. Minä olen mukavuudenhaluisena kissana ottanut ne tietenkin heti omakseni. Väri ja kangas on valittu ihan minua ajatellen, se on jotain erityisen kestävää ja lemmikkiperheisiin tehtyä kangasta. Kyllä nyt kelpaa sohvanreunoja raapia (mamma on ehkä eri mieltä)! Katsokaapa tekin näitä kuvia, minä olen ehdottomasti sitä mieltä että sopisin mainoastamaan sitä Suomi Soffaa paljon paremmin ja uskottavammin kuin ne keihäänviskojat ja muut.

Värit on vähän vääristynyt kun on otettu ilman salamaa hämärässä, mutta sohva ja toinen nojatuoli siinä kuitenkin näkyy, sekä minä innokkaana mallina.

IMG_6370m-large.jpg

IMG_6383m-large.jpg