Tässä nyt nämä joulukuvat, joita lupailin (itse joulutervehdys tulee myöhemmin). Viime lauantaina mamma nosti mut punaiseen tuoliin, ensi yritti kuvata vähillä koristeilla mutta pikkuhiljaa lisäsi koristeita aina vain enemmän ja lopuksi mä olin ihan niiden nauhojen peitossa.

Nyt tietenkin kysytte, että enkö mä siitä ärsyyntynyt ja lähtenyt lätkimään. Ennen joulua pitää aina olla kiltti, joten istuin säyseänä kymmenen minuuttia tuolissa ja annoin mamman tehdä mitä halusi, jopa kiertää mun ympärille nauhoja ja laittaa tonttulakin päähän.

Joulukorteiksi mun kuvat eivät ehtineet, mutta nettiin päätettiin laittaa kuitenkin ihasteltavaksi mamin kanssa. Ihan hienojahan ne on, vaikka itse sanonkin. ;) Pidemmittä puheitta itse kuviin:

Kuten kuvasta näkyy, mua aluksi vähän ärsytti tää mamman hössötys:

309031.jpg

309035.jpg

309051.jpg

309042.jpg

Kun mamma keräsi koristeita pois, annoin vielä yhden "pentumaisen hölmön poseerauksen":

309047.jpg

Juhlapäivinä mulla on aina punainen rusetti kaulassa, enkä ylensä ole siitä moksiskaan, mutta tarvitseeko sitä nyt kuvatakin kaiken lisäksi...

309048.jpg