Mamma on ollut tosi kipeänä ja siksi ei olla kirjoiteltu tänne blogiinkaan. Se oli torstain niin kipeä että hyvä kun jaksoi edes ruokkia minut, eilen se oli sitten minun ansiostani jo paremmassa kunnossa. Minä olen tarponut ja kehrännyt ja kiehnännyt ihan kamalasti niin väkisinhän sen oli parannuttava.

Nyt minun täytyisi miettiä äkkiä mitä toivon joululahjaksi, kun mamma ei ole ostanut minulle vielä mitään. En mitään suurta saa mutta ehkä enemmän pieniä juttuja, uusia leluvirityksiä ja nameja, tai mitäpä tässä nyt muuta toivoisi kun kaikkea on... Niin ja ehkä Jyväskylän näyttelyviikonloppukin on eräänlainen lahja, tai ainakin mammalle. Alexanderin synttäri-/joululahja on jo selvillä ja Madeleinellekin mamma on jo eräänlaisen joululahjan ostanut. En tietenkään voi paljastaa kun Alex ja Maddekin lukee tätä blogia. ;)

Tänään mamma vielä vähän puolikuntoisena raahautui sitten kasvattajakurssille. Se sai sieltä hienon materiaalin ja jonkun todistuksenkin. En tiedä, onko se nyt sitten jotenkin erityisen valaistunut ja kaikkitietävä aiheesta, mutta kuulemma joistain jutuista sai hyvää lisätietoa ja selvennystä. Senkun käynee vaan vaikka minkälaisia letkuruokinnan letkunpujotuskursseja, kunhan ei täällä ala mitään niihin liittyvää säätämään. Jaa, ei siitä vaaraakaan toistaiseksi kun mamma tykkää enemmän poikakissoista.