En tehnyt mitään erikoista viikonloppuna, unta, ruokaa, leikkiä ja vähän ulkoiluakin. Sellaista tavallista kissanelämää, mamma tietenkin hali ja pusutteli mua hirveästi. Nyt pääsin vihdoin käsiksi mun Almoihin ja Feline Portaan, vaikka en mä Almoakaan niin innolla vedellyt ja tässä on syy;

Mamma täytti lihavarastoja. Se osti sydäntä, possunsuikaleita, kanaa ja muikkuja. Nam, nam, nam! Perjantaina sain ihanaista suikalelihaa pitkästä aikaa, mutta muut ruoat meni pakkaseen, mikä vääryys. Mamma sanoi, että saan nyt viikolla sitten niitä lihoja, se on hyvä, mitä sitä nyt turhaan pihtailemaan, kun pakkasessa kerta on 1300 g murkinaa yksin minulle.

Mamma käski kehua vähän mun turkkia, kun se on niin hyvässä kunnossa kun olin viime viikon Pirskatti-kuurillakin, sain kyllä vain yhden tabletin päivässä mutta kuitenkin. Hilse on kuulemma vähentynyt kiitettävästi ja muutenkin olen pehmoinen.

Tässä mä vähän söpöilen turkkini kanssa:

388836.jpg

Muistahan Diego laittaa sähköpostia mun mammalle niin lähtee paketti tulemaan. :)