...mamman kanssa huomenna maalle lomailemaan. Siellä on sukulaisia ja minulle paljon hellijöitä, viivytään varmaan pari viikkoa eli sen aikana ei luultavasti tänne kirjoitella. Tai ehkä tehdään väliraporttia jostain koneelta jos jotain oikein ihmeellistä uutista tulee. ;) Siellä maalla ei nimittäin ole nettiä käytössä.

Kivaa kesänjatkoa kaikille ja toivotaan parempia ilmoja, niin mammakin uskaltautuisi uimaan järveen (on vasta kerran käynyt tänä kesänä) ja minäkin voisin lähteä rannalle aurinkoa ottamaan. Ulkonakin olisi kivempi olla, jos ei kokoajan sataisi ja olisi niin harmaata.

On tämä kyllä, mamma on huidellut koko viikonlopun ties missä, minä en ole edes ulos päässyt. Ollaan nyhvätty vaan Alexin kanssa täällä sisällä yksin, kun eilen ne mammat oli taas vieraissa kissoissa ja tänään muuten vaan koko päivän pois. Pah. Äsken minä onneksi pääsin käväisemään ulkona, vaikka ei siellä mikään loistava ulkoilusää ole.

720634.jpg

720642.jpg

Sitten mamma ajatteli, että ottaisi musta oikein nättejä kuvia meidän takapihan ruusupuskien kanssa, mutta se homma ei mua yhtään innostanut, kuten kuvasta näkyy:

720649.jpg

Sillä aikaa kun me mamin kanssa valjasteltiin ja minä tarkistin uudet hajut ja vähän maistelin ruohoa, Alexander kökötti keittiön ikkunassa hyttysverkon takana piipittäen ja yritti tulla verkon läpi meidän kanssa ulos. Mamma ei sitä ottanut, koska minä en saa kunnolla ulkoiltua jos Alexander on mukana, se haluaa aina mennä eri suuntaan tai sitten istua paikoillaan samassa kohdassa. Alexin oman mamma lähti vielä johonkin humputtelemaan, niin se saa viedä sen sitten myöhemmin ulos tai huomenna.

720656.jpg