Nyt on loma jo lopuillaan, tai ainakaan ei enää mennä mihinkään vaan valmistaudutaan palaamaan arkeen. Tulihan tuossa vähän reissattua, mutta nyt olen taas Jyväskylässä.

Maanantaina mulla oli ensinnäkin se lääkäri. Multa otettiin hammaskiveä pois, ei ihan kokonaan kuitenkaan saatu kun mä en halunnut tassutin lekuria ja käskin jo sen lopettaa. ;) Vaikka kyllä se setä mulle puhui että anna nyt ottaa hammaskiveä pois kun viimeksikin olin niin nätisti... No viimeksi olikin kotikäynti ja se on eri juttu! No kuitenkin, sitten se setä rokotti mut ja tarkasti korvat, ei sen enempää. Meni ihan hyvin siis ja terve mies olen.

Sen jälkeen pikkuisen enemmän nukutti, mutta ei paljon kuitenkaan. Olin boksissa muuten matkoilla tosi kiltisti ja nukuin kun nuo ihmiset kävi nopeasti kaupassa sen reissun jälkeen. Kuitenkin olin kotona vähän tööt kun olin saanut sen rokotuksen.

Niinkuin näin:

424027.jpg

Mutta mä kerron huomenna lisää ja nyt menen kattomaan sitä Häntä Pystyyn -ohjelmaa...