Mä sain herkkujen (joista Sheba Tonnikalafilee oli ihanaa, Latz Dentapawit ihania ja BestFriend Treatsit hirveitä, kissanmaito menetteli) ja kaiken muun lisäksi joululahjaksi tietenkin leluja. Papalta sain joulusukan, jossa oli jotain seitsemän lelua. Kaikki niistä ei ole vielä käytössä, mutta ainakin sellainen iso "raapimislelu"; vihreä hiiri ja violetti pörröpallo on tosi siistejä leluja!

Sit kun mä olen niin ihana, niin sain Tabby-tädiltä kolme mun lempilelua (aiemmin oli vaan yksi), virkattuja kissanminttuhiiriä! Yksi on violetti niinkuin vanhakin, yksi vaaleanpunainen ja yksi sininen. Sitten sain myös kaksi jouluhiirtä joissa on sisällä niin paljon kissanminttua etten edes osaa leikkiä niillä, kun haistelen vaan niin halitoissani...

Nyt kuitenkin noihin minttuhiiriin. Mamma otti vanhan lelukoppaan ja antoi mulle uuden violetin leikittäväksi, sitten mulla on tietenkin muitakin leluja esillä, mutta muita minttuhiiriä se säästelee. Tää on mun ihan lempilelu, oon tappanut sen jo monta kertaa mutta aina innostun leikkimään uudelleen. Kun mamma heiluttaa sitä hännästä, niin mä loikin ja hyökkään kimppuun vaikka kuinka korkealle! Ja sitten sitä on hauska jahdata tietenkin ja muuta.

Tässä pari laiskannäköistä leikkikuvaa, kun silloin kun tosissani leikin niin mamma leikittää mua joten sillä ei ole aikaa ottaa kuvia. Näissä olen keinutuolissa ja mamma heittelee mulle siihen hiirtä, olen juuri pitänyt hurjan leikkituokion joten en jaksa enää nousta uudelleen pomppimaan. Mamma kyllä sanoi että meinasin kokoajan tippua tuolista, kun hyökkäilin niin innokkaana...

Tässä mä näytän kyttäävän rauhallisena, mutta odottakaapas vaan kun saan sen hiirulaisen kynsiini:

331769.jpg

331779.jpg

331771.jpg