Mulla on tänään 9.4. synttärit, täytän viisi vuotta! :) Olen siis parhaassa iässä nyt tai niin ne siellä näyttelyissä sanoi. Mamma ei antanut synttärilahjaa, sanoi että käy sitten viikolla jotain ostamassa. Olen kuitenkin saanut paljon herkkuja ja hellittelyä ja käydään varmaan ulkonakin.

Mä en päässytkään tuosta rääpäleestä eroon vaan ollaan vielä täällä samassa paikassa. Aamulla kello kuudelta oli kunnon painimatsit, kunnes täti keskeytti (tyhmä) kun luuli että Alexanderiin sattuu. Mä voitin tietysti kun oon neljä kertaa isompi, täti sanoo että se oli kuin märkä rätti mun hampaissa.

Aamulla tein papalle jekun ja kerjäsin ruokaa vaikka olin just syönyt kanaa. Pappa sitten antoi ja mä sain kaksi annosta! Hihii, mitäköhän jekkuja vielä keksittäisiin Alexanderin kanssa tänään...

Mä en ollut yhtään poseeraustuulella kun mamma yritti kuvata, tässä kuitenkin pari kuvaa:

504473.jpg

504475.jpg

Kiitos Kirrelle ja Vienolle onnitteluista. :)