Terve taas kaikille, täällä Alex. On teillä varmaan ollut minua ikävä, on varmasti! Kyllä minun täytyi nyt itse tulla kertomaan mitä tänne suunnalle kuuluu. Olen nyt täällä Eetun ja tädin luona viikonloppukylässä, kotiin menen sitten kun ehdin ja joudan ja joku minut sinne vie... Täällä on kaikin puolin mukavaa, saa paljon välipaloja ja hellyyttää ja on tilaa riehua. Ja Eetu vetää minua lättyyn, mutta ei sen nyt ole niin väliä.

Eilen tosin jouduin kylpyyn, kun äiti sanoi että kotiin ei ole tulemista haisevana Tuiskuna! On se kamalaa...  No minä olin kyllä aika likainen kun tahtoo tuo pepun pesu aina välillä jäädä. Pesusta tulen ehkä kertomaan myöhemmin lisää, kun nuo kamalat sadistit otti siitä videoakin. Mutta ainakin olen nyt puhdas ja tuoksun hyvältä. Tänään minulla loppui matokuurikin, tunkivat viattoman kissan sisälle matoja, minä en semmoista ymmärrä.

Eetu käski sanoa, tuosta toissapäiväisestä videosta... Niin että kun te blogimammat olitte ihmetelleet sen heleää ääntä (hihiihhii), niin että ei se muka oikeasti ole sellainen. Menkääs katsomaan Eetua näyttelyissä, silloin kyllä tulee paljon karkeampaa tekstiä suusta! Tuo oli lähinnä tuollainen mammanliehittelylaulu, niin ja tosiaan se siinä videolla kerjää ruokaa.

Mitäs minä vielä kertoisin. No ainakin sellainen jännä juttu on, että pääsiäisen aikoihin minusta tulee veli! Minun Lotta-äitini pitäisi pyöräyttää seitsemän punaista rotevaa poikaa, kun maho-Madeleine ei niitä koskaan saa aikaiseksi, hihihii. No ei me tiedetä kuinka monta ja minkä värisiä sieltä on tulossa, mutta ainakin täti ja mamma menee niitä lelluttamaan sitten kun ne ensin tulee ulos.

Eetu joutuu viikon päästä sissireissulle Turkuun. Minä saan nauttia kotikollipäivistä, on se meillä kyllä hassua kun me jotka ollaan rotukissoja istutaan ikkunalaudalla ja tuo maalaistollukka kiertelee ympäri Suomenmaan... Siitä tulikin mieleeni, poseerasin tänään aamulla Eetu-veljen palkintojen kanssa.

alexi1-large.jpg

Ja sitten hurmasin tätiä poseeraamalla niin maan komeasti että meinasi polvet pettää alta, hihihihi. Terveisiä vaan äidille ja siskolle sinne kotiin, kyllä minä tulen sinne taas tässä jossain vaiheessa kun ehdin. Mutta täti ei kyllä päästä minua lähtemään!

alexi2-large.jpg

alexi3-large.jpg