Mä olen viettänyt isänpäivää rennossa tunnelmassa, oon vähän hyrrännyt mamille joka on (tietenkin) sitten hellinyt ja paijannut mua. Olen saanut erityiseannoksen maitonappeja ja dentabitsejä, ja ollaan mamman kanssa vähän harjoiteltu temppuiluakin. Ei tässä siis mitenkään erityisemmin ole viikonloppu kulunut, valmistaudutaan taas rankkaan työviikkoon, ensi viikon urakkani on varmaan ulkoilla kera mamin vähän useammin...

Nyt lumen sulamisvaara on väistynyt, nimittäin tänään satoi isänpäivän kunniaksi lisäkerros lunta! Puut ovat ihan rumia, kun ei ne ole vähäisen pakkasen takia kunnolla huuruttuneet, mutta maassa on sentään sen verran lunta, ettei ruohikko näy. Viettelin aamupäivää myös tuossa ulkoeteisessä, mulla on kattokaas sellainenkin, se on niinkuin ensimmäinen eteinen, ikkunat joka seinällä eikä huoneessa ole lämmitystä. Se vastaa vähän ulkona oloa, mutta paljon mukavemmissa oloissa. Ulkona ei tullut käytyä, koska siellä tuiskutti silloin päivällä. Meidän ulkoeteisessä on kanervia, ne vasta onkin outoja härpäkkeitä. Viime talvena maistelinkin niitä, kun mökötin mammalle. Nyt en enää viitsinyt, olen sentään jo paljon viisaampi sen asian suhteen.

Tässä poseerauskuva, jonka mamma otti ulkoapäin, kun istuskelin ulkoeteisen ikkunalaudalla:

258503.jpg