Aika monet on ihastellut näitä mun kollinposkia, siis kun nehän ei ole mitkään läskiposket vaan ihan oikeat aidot kollinposket, jotka mulle tuli kun ehdin kasvaa aikuiseksi ennen leikkaamista. Näyttelyssäkin arvostelusetelin kohtaan "Pää" tuomari kirjoitti, että maskuliininen muoto. Tottakai se tarkoitti noita poskia, ja onhan mun pää muutenkin aika miehekäs, niinkuin se tuomarikin kehui että mä olen kyllä aikuinen iso kolli enkä mikän pikkupoika. ;)

Näyttelyistä tuli muuten mieleen, että mamma maksoi ja ilmoitti mut äsken Tampereen näyttelyyn lauantaiksi. Toukokuussa siis, 19.5. tarkalleen ottaen, kaikki Tamperelaiset mua saa tulla ihastelemaan ja silittelemään!

Jyväskylän näyttelyyn on enää kaksi viikkoa, mutta sinällään outoa, kun kahden viikon päästä se näyttely on sitten jo ohi. Me kun ollaan sitä niin odotettu (varsinkin mamma), ja nyt pitää odottaa taas monta kuukautta että pääsee näyttelemään. Mutta mitäpäs nyt tuollaisia ajattelemaan, kun kaikki hauska on vielä edessä ja tällä viikolla pitäisi vahvistuskirjeidenkin tulla.

...takaisin aiheeseen. Laitanpa tällaisen hassusta kuvakulmasta viikko sitten otetun kuvan, jossa mun kollinposket ja maskuliininen pää näkyy aika hyvin:

376651.jpg