Mroooouu! Mamma viskasi tänään kuvainnollisesti kylmää vettä niskaan, ja sanoi, että joudun dieetille!! Ei taas, apua, namutäti tai joku, tulkaa auttamaan... Kylmää kyytiä näin pienelle kissalle kuin minä. Olen ahtanut Madden ja Alexin jämiä, ja mammalla meni hermot minun läskeihini kun teki minulle kylkiluutestin. Vaaka näytti tasan 6,5 kg eli en nyt ole lihonutkaan hirveästi, mutta mamma sanoo, että me pudotetaan se puoli kiloa kyllä tässä kesän aikana. Puoli kiloa?!

Me ollaan kaikki kolme saman kokoisia raameiltaan, Madde vielä pidempi kuin me pojat. Silti painoissa on kilon erot, mutta minähän olen vain isoluinen... Ja Madde tuollainen linnunpoika. No Alex taas, se pitää välillä paastopäiviä ja pitänee sillä tai Madden satunnaisella rökittämisellä painonsa kurissa. Mutta minäpä pistin tänään tarhassa Alexia lättyyn, kun se tuli härskisti siihen viereen kurisemaan, kun minä olin juuri peppupesulla. Kamala se on, ei mitään kasvatusta!

Mutta mamma uhoaa nyt oikein kunnolla ja huomenna ne menee ostamaan Reporangasta minulle taas niitä Almon 50 g Light-purkkeja. Mooouu, Felinen 90 g purkit vaihtuu sellaiseen vetiseen mössöön. Ja kuulemma kaikki namit jää pois ja agilityssä ja temppuilussakin saan enää niitä pienenpieniä cruncheja. Voi kesä ja kärpäset, miksi ne nyt vei kaikki elämän ilot minulta...

Tässä pari kuvaa minusta ja tuosta hopeapanoksesta, joka seuraa joka olentoa tässä talossa kuin hai laivaa, ja tekee kaiken perässä minkä minäkin. Mutta kyllä sen karvojakin löytyy matoilta reilusti, kun me Alexin kanssa pöllyytetään sitä, heheheh.

Terveisin jojo-laihduttaja Eetu Pörri

Picture005.jpg?t=1212778441

IMG_4004.jpg?t=1212778979