Ihan ensiksi kiitos kaikille onnitteluista. :) Olen esittelyt pokaaliani kaikille ja ollut siitä kovin ylpeä, mamma antoi sunnuntainakin paljon herkkuja ja kaikkea kivaa.

Kaikista kivoin 'palkino' oli kuitenkin mahtavan suuri Felinessen tilaus, jonka mamma osti Joutsasta mukaamme. Siitä osan täti osti Alexanderille ja Madeleinelle, mutta suurin osa on yksin minun! On Feline Portaa, Almo Naturea, Animondaa ja kaikkea oikein paljon. Sain myös yhdeksän uutta hiirtä ja vähän raksuja palkinnoksi kun olin yleisön suosikki.

Tuletteko juhlimaan kaverit, ruokaa riittää! Täytyyhän minulla olla kunnon talvivarastot nyt kun lumikin on tullut ja seuraavaan näyttelyyn paljon aikaa.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä minä ihailen ihanaa ruokakasaa, kehräsin kokoajan kun mamma lajitteli ruokia ja siirsi niitä ruokakaappiin.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä vielä yksi leikkikuva kun olin juuri raatelemassa kissanminttuhiirtäni:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket