Me tultiin oikein porukalla kertomaan lauantaipäivän kuulumiset. Täällä on ollut hirveä hössäkkä siitä asti kun täti lähti Helsinkiin, mamma sanoo että meidän kolmen kaitseminen on ihan kokopäivätyötä. Kun kaikki viisi laatikkoa pitää puhdistaa ja vahtia, että me kaikki syödään oma ruoka rauhassa, niin siinä menee tovi jos toinenkin. Sitten kun pitää pestä meidän kuppeja, vaihtaa vesiä ja hoitaa turkkeja niin kyllä siinä on hommaa. Siksi päästiin vasta nyt tänne kirjoittamaan.

Minulle ei kuulu ihmeempiä, nuo rääpäleet kun on ollut vähän kipiänä niin minä olen vain komeillut ja kehrännyt. Olenkin melkoisen komeassa ja sutjakassa kunnossa ensi lauantain näyttelyä varten. Tänään ulkotarhassa sotkin kylläkin itseäni vähän pihkaan, mutta onneksi mammalla on keinot ja nyt ei sekään vaivaa. Tänä viikonloppuna on Vantaan näyttely, ja me jännitetäänkin kovasti miten kavereilla, kuten Nemolla ja Siriuksella, on siellä mennyt, kun itse ei sinne lähdetty. Alexanderin kaksi kaunista siskoakin, Angeli ja Hippu ovat siellä, sekä paljon muita tuttuja. Kohta aletaan soittelemaan tuloksia jos niitä ei muuten kuulu...

Tässä me kastraattipojat, minä ja Alexander, komeilemme pöydällä:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nyt annan vuoron tuolle rotalle, kun se haluaa sanoa sanansa vielä ennen Alexia:

Madeleine puhuu: Minulle ei kuulu uutta, paitsi että sievä mahani on voinut pahoin pari päivää. Tänään sain siihen lääkettäkin, hyh. Kasvan ja kaunistun päivä päivältä ja syön hyvin. Narri-Eetu joutaisi puolestani mestattavaksi, koska hän ei leiki kanssani vaikka haluan. Silloin tällöin lyö minua tassulla päähän, miten alentavaa! Onneksi renki-Alexander on tervehtynyt ja hän voi viettää kanssani aikaa, jos kamarineitoni-Täti on asioilla tai väsynyt. Rahvas veljeni vaatii nyt puheenvuoroa, mutta tässä yhteiskuva minusta ja palveluskunnastani:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Alexander puhuu: Minä olen uusi mies! Ja hei, arvatkaas vaan, en minä mistään pallinpoistosta tai antibiooteista piittaa, yritin eilen vietellä Madeleinea ihan kuin ennenkin! Hihii! Minulta vietiin eilen vehkeet ja olinkin vähän pöpperöissä koko illan, mutta tänään meillä on ollut sellainen vauhti päällä koko porukalla ettei täti edes usko.

Minä en ole enää yhtään kipeä, vaikka siis toissapäivänä tulin kipeäksi ja olin hirveän väsynyt enkä syönyt tai juonut. Mukava eläinlääkäritäti Marjatta katsoi minun kurkkuun samalla kun vei vehkeeni (pohdin edelleen mitä se niillä tekee kun on nainen), eikä siellä mitään ollut paitsi oli ärtynyt. Sain antibiottikuurin ja nyt olen omasta mielestäni jo ihan terveenä, mutta ulkotarhaan ne eivät minua päästä.

Olen terve, räyh! Ja olen muuten kasvattanut hienon kaulurinkin ja kaikkea, odottakaahan kun pääsen taas jossain vaiheessa näyttelemään!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ai mitä, ettekö usko että 8 kk kollipoika voi toipua leikkauksesta näin nopeasti. Katsokaas vaan tätä leijonan karjuntaa ja ihailtaa neitoset!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tämä viimeinen on sitten omistettu minun ja Madden äidille, jos se siellä Helsinginmaalla malttaa tätä edes lukea... No kuitenkin, me ollaan jo tosi hyviä kavereita ja Eetukin on melkoisen leppoisana riehupellestä huolimatta. Mutta olen edelleen sitä mieltä että Madde on minun jalkavaimo, ei pallinpoisto miestä pahenna! Hihii! Terveisiä myös "Tädin rakkaalta lihakasalta", you now.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket