Ihmisilläkin kun on sellaista syysväsymystä, niin on mullakin. Ulkona on hirveän kauhea sää, eikä sinne huvita mennä. Uloskaan ei edes nää kun on niin sumuista. Tänään satoikin, eikä aurinko ole näkynyt moneen päivään. Mammalla oli silloin sunnuntaina niin kiire viedä mut (tai mulla oli kiire) sinne ulos auringonpaisteeseen, ettei se tajunnut ottaa kameraa mukaan. Joten siitä tilanteesta ei nyt sitten ole kuvia, mutta muita kylläkin.

Mammakin aina varsinkin aamulla valittaa, että sitä nukuttaa. Tänään sitten ajattelin nukkua vähän mamman puolesta, kun illalla se on niin tyhmä, että tuijottaa vaan ruutua (televisio) eikä tajua mennä nukkumaan vaikka mä käsken. Täytyy kyllä myöntää, että kyllä mäkin aina välillä katon TV:tä. Lauantaina kattelin Avaraa Luontoa ja eilen Elämäni eläimiä, siellä oli sellainen Harry-kissakin, joka oli ollut sydänleikkauksessa. Se oli hyvä, kun ne lääkärit päästi sen kotiin, kun se itki siellä häkissä. Mä toivon, että se selviää, samoin kuin se koira, jolta iho lähti. Mammaa ja mua kyllä vähän suretti se Camilla-poro, kun se kuoli.

Niin, siis oon tänään vaan nukkunut ja säästän riehumiset sitten tonne iltaan. En ole edes ulos jaksanut tähyillä, mitä yleensä teen monta tuntia päivässä. Mamma antoi ihan pahaa ruokaakin taas, en saanut suikaleita...

Nyt näitä kuvia musta, eka kuva on lauantai-illalta, kun käytiin nopeasti haistelemassa hajut mamman kanssa, mulla oli vain tuo panta kaulassa, kun se on kivempi kuin valjaat. Panta on kuitenkin vähän liian hutera, että pidemmillä ulkoilureissuilla mun pitää pitää aina valjaita. Tossa kuvassa näkyy, miten masentavan näköistä täällä on, nyt ei ole enää ollenkaan lunta.

270650.jpg

Ja tässä ma kattelen avaraa luontoa, ne saukot oli aika hurjia:

270651.jpg

Tässä vielä yksi kuva mun komeasta suusta, tulin tuossa just suikaleaterialta ja nuolin suupieliäni:

270657.jpg