Höh! Minun piti tulla kertomaan teille tuosta riehupellestä, mutta nyt se sanoo, että prinsessan pitää itse esitellä itsensä. Että minä antaisin siitä teille väärän kuvan. Mokomakin...

Madeleine kertoo:

Heippa vaan kaikille! Minä olen Madeleine, virallisesti hopeinen enkeli. Minua kutsutaan myös nimillä Madde ja Muh, sekä riehupelle ja rimppakinttu. Itse toivon itseäni kutsuttavan kuninkaalliseksi kauneideksi, mutta jostain syystä kukaan ei sitä kuitenkaan käytä. Olen syntynyt 22.5., eli ikää minulla on noin 12 ja puoli viikkoa.

Olen rodultani Maine Coon, eli ihan erilainen typykkä kuin mitä nämä muut täällä. Parhaita puoliani, kuten coonilla tulee olla, on julma ilme, pitkät solakat jalat, pitkä häntä, suuret korvat, säihkyvät silmät, suuret tassut, kaunis tabby-kuviointi, suloinen nenänpää ja polkuanturat. Jäiköhän joku mainitsematta? Olen nimittäin kaikin puolin kaunis! Olen vielä hyvin pieni, täti ei usko minua kissaksi. Alexander-veli on minua yli puolet isompi ja veli Eetu taas... Hirmu iso!

Emoni on häikäisevän kaunis ruskeatabby IC Escape's Unique One eli Nici ja isäni EC Cherry's Maine Indra eli Chevy. Isäni on hoppari-cooni kuten minäkin.

835942.jpg

Tästä kissalasta minä tulen, kuvassa on äitini. Eikö olekin kaunis? Minä aion isona ryhtä yhtä kauniiksi kuin äiti!

835948.jpg

Tässä taas on linkki isäni kotisivuille. Hän ei ole mikään turhanpäiväinen kolli!

Minä en muuten olekkaan mikään sohvankoriste, vaan vauhdikas mimmi. Vedän rallia ympäriinsä ja menen vauhdikkaasti myös portaita ylös ja alas. Tämä talo selvästi tarvitsi naisen tassun herkkää kosketusta, eli olen vallan onnistunut ostos. Olen hurmannut kaikki täällä, etenkin äidin kun kehräsin ja tarvoin koko yön sängyssä. Tätikin on sulaa vahaa, varsinkin silloin kun kurisen ja miu'un vienolla äänellä jäädessäni yksin tai kun haluan leikkiä. Alexander-veli vielä opettelee, miten meitä naisia pitää käsitellä, sillä on vielä vähän raisut otteet joten sähisen välillä. Se on kuitenkin ihan menettelevä tyyppi. Veli Eetu taas ei pidä minusta yhtään. Hmph, sanon minä, Eetu on narri ja erittäin vanhanaikainen, kun ei ymmärrä meidän prinsessojen päälle niinkuin Alexander.

Minun elämänviisauteni on, että Linna on kotini. Olenhan prinsessa. En nöyristele ja nössöile, kuten arvon veljeni Alexander. Hänen viisautensa voisi olla, että "Kotini on linnani, jos minut sinne päästetään".

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Täti laittoi minut veli Eetun pokaaliin, kun olen niin pieni. Sitten se lässytti ja lässytti ja suukotti ja höpötti. Olenhan minä suloinen.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä minä tarvon ja kehrään veli Eetun pesässä. Kehräys ei, valitettavaa kyllä, kuulu kuvasta.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä olen ylväästi kiipeilytelineessä, näytän paljon isommalta mitä olen, mutta eihän koko kissaa pahenna vai miten se meni. Egoni korvaa fyysisen pienuuden?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En minä mikään hienostelija ole, olen nimittäin käynyt poikien hieman rahvaanomaisessa tarhassa jo kahdesti. Pidän enemmän sisäilmasta ainakin toistaiseksi.

Tässä oli joitain tietoja minusta! Jos teillä, arvon ihailijat, on jotain kysyttävää, saa niitä kysyä kommentissa ja minä sitten äidin tai tädin pienellä avustuksella niihin vastailen. Nyt lähden esittelemään kauniita sääriäni ja näyttämään pojille, kuka on talon Prinsessa!