Kun muut on niittänyt mainetta ja kunniaa Turussa kissanäyttelyssä, ollaan me mamman kanssa vietetty rauhallista viikonloppua ja erityisesti minä olen ollut tyytyväinen vain hyvään ruokaan ja lepäilyyn, kun kerrankin ei tarvinnut lähteä näyttelemään. Käytiin eilen ulkona mamman kanssa pitkästä aikaa, siellä oli kylmä ja kaikki jäässä. Tänään satoi paksu kerros lunta, toivottavasti se kestää eikä sula heti pois.

Eilen mamma tuli taas, siis taas, sydämenkuvat silmissä jostain pentulasta. Se on ihan mahdoton. Jonkun pitäisi kieltää siltä pentulistat ja kaikki mahdolliset, minua alkaa ihan pelottaa etten kohta enää olekkaan ainokainen kissanpoika joka mamman vieressä tuhisee. Mutta mamma sanoi ettei minun siitä vielä tarvitse huolehtia.

Olen hoitanut mammaa oikein ahkerasti, seuraan sitä kuin hai laivaa joka paikkaan ja öisin hellin ja haluaisin nukkua sen tyynyllä. Onneksi minulla on omakin, kuka nyt jalkopäässä voisi nukkua? Kyllä kissan onni on koti ja mamma (ja mamman onni kissa), ei mistään tarvitse huolehtia, välillä käy valjastelemassa ja sitten kellii vaan ja haaveilee...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ainiin. Mamma alkaa huomenna suunnittelemaan talvipohjaa, kerta nyt on kunnon kerros luntakin ja pian joulukuu. Onko ehdotuksia? Olisiko joku samantyylinen kuin tämä hyvä, vai pitäisikö vaihtaa laatikot molemmille puolille tai jotain vastaavaa? Ehdotuksia saa antaa. :)