Nyt mä olen tyytyväinen, vihdoin mamma on saanut järkeä tuohon pääkoppaansa. Eilen se kävi ostamassa mulle Almo Naturea, peräti viisi purkkia kanaa ja kaksi muuta, sitten vielä kaksi Almon Jelly -pussiakin. Sitten se osti RC Sensible raksuja 400 g, kun raksut on nyt vähän vähissä mutta isoa pussia ei kannata ostaa koska näyttelystä saa aina paljon halvemmalla.

Tänään se kävi sitten Mustissa ja Mirrissä ostamassa Feline Portaa, sitä on nyt sitten viisi pussia ja kolme purkkia, kanaa pääasiassa. Sai vielä jotain raksunäytepussejakin kaksi, ne on käteviä näyttelyssä. Vihdoinkin jotain syötävää ruokaa, ja näyttelyynkin eväät valmiina! Kun meillä on sellainen tapa, että saan aina näyttelypäivää ennen tai jälkeen Feline Portan kanapussukan, kun se on niin hirveän hyvää. Kahden viikon päästä kun olen kaksi päivää siellä esittäytymässä, niin saan varmaan kaksi pussiakin tuota herkkua.

Lihaa mamma käy viikolla ostamassa, kun niidenkin osalta tilanne on huono (no on siellä jauhelihaa mutta siihen en koske). Mamma lupasi, että ostaa ainakin sydäntä, kanaa, possunsuikaleita (jippii, se luopui ajatuksesta että söisin naudansuikaleita) ja ehkä kalaakin.

Nyt mamma kuitenkin julisti, etten saa uusia ruokia ennen kuin viimeisetkin kaksi Gemon-purkkia on syöty!? Mikä vääryys, nehän on ihan maailman pahinta ruokaa. Mamma yrittää sanoa, että ne on viimeiset pahat ruoat, tämän jälkeen mun ei tarvitse enää syödä muuta kuin tuota Almoa ja Feline Portaa märkäruoista, sekä tietenkin raksuja ja lihaa. Mä kyllä menen mököttämään! Tai no ei, en mä viitti, kun nyt on viikonloppukin.

Ehkä joku nyt suostuisi oikomaan hieman mahakarvojani tai tekemään kokovartaloharjauksen, vai pitäisikö sittenkin leikkiä minttuhiirellä tai mennä kyttäämään ikkunasta..?

374442.jpg

374444.jpg

374446.jpg