Me saatiin tänään uusi kiipeilypuu, tai no oikeastaan se on Alexanderin. Näytin kuitenkin heti että kummalle ylin taso kuuluu, minulle tietysti olenhan kuitenkin kuningas. Tämä on paljon korkeampi kuin omani, ehkä 170 cm kun mun on 150 cm. Täti tämän tolle rääpäleelle osti, sopii meidän väriinkin hyvin ja on muutenkin hauska.

Mä en ole vielä paljon puussa kiipeillyt, mutta Alexander on ihan innoissaan kolostakin joka puussa on. Saa nähdä jos leikittäisiin siinä yhdessä illalla rallien ja painimatsien lisäksi.

Tällainen uusi puu on:

517076.jpg

517073.jpg

Niin ja jos en ole jo ilmoittanut, niin mä olen Tampereen (19.5.) jälkeen mukana Jyväskylän kesän näyttelyssä 30.6-1.7. molempina päivinä. :) Tervetuloa moikkaamaan tutut ja tuntemattomat, tota rääpälettä myös, se on ainakin toisena päivänä luokassa 11 ja NFO väriryhmässä viisi.