Mä tiedän että täällä on taas juoniteltu mun selän takana, taas! Yhden kerran kun ei malta nousta kun näkee unia neidoista, niin heti täällä ollaan jotain höpöttämässä ja julkaistaan vielä enemmän tai vähemmän noloja kuvia musta, siis unikuvia... No onneksi mamma oli laittanut myös jonkun komeammankin kuvan.

Joo, mutta arvatkaa mitä se tänään taas teki. Ensin se (mamma siis) sanoi, että mennään helmikuussa lauantaina näyttelyyn. No äsken se sitten meni ja ilmoitti mut myös sunnuntaille, siis kaksi päivää näyttelemistä?! Auttakaa mua kamut, ootteko ikinä selvinneet kahden päivän näyttelemisestä? Se on vielä sellainen iso näyttely, että sinne tulee joku 500 kissaa...

Hyvä puoli on se, että mä nään kahtena päivänä neitejä ja saan kehuja, mutta se itsensä esitteleminen tuomarille ja muille on kyllä aika rankaa. Tosin mamma sanoi, että saan sitten oikein paljon herkkuja sieltä näyttelystä, ja se on osa mun joululahjojakin. Tosin se ei ole enää joululahjoja, kun yleensä saan muutenkin hemmottelulahjoja vähintään kerran kuussa, ehkä koska olen niin ihana, mamma sanoo syyksi sen, että sillä on pakkomielle ostaa mulle aina jotain.

Nyt taidetaan mamman kanssa painua pehkuihin, kun kello on jo noin paljon. Nyt on vielä viikonloppukin, niin saan taas aamulla kehrätä suloisesti mammalle ja kieltää sitä nousemasta ylös, ja sitten mamma silittelee ja lässyttää mulle puoli tuntia...

Nyt iski laiskuus enkä viitsi ladata uutta kuvaa, mutta kelpaisiko jo aiemminkin esillä ollut, tässä näkyy sentään mun väriloistoni jotenkin sekä mun vartalo muutenkin kuin kippuralla ;)

191884.jpg

Niin joo, täällä on jo aika lupaavasti kylmenemään päin, jouluksi saattaa vielä ehtiä lumet! Mä en ole ikinä nähnyt lumetonta joulua, ja pelkään että jos en saakkaan ollenkaan lahjoja jos ei tule lunta, olen kyllä yrittänyt olla kiltisti.