Tässä on ollut taas vähän kiirettä tän jouluhössötyksen ja muun kanssa, niin ei ole ehtinyt kirjoittelemaan. Mamma kuitenkin kiittää synttärionnitteluista ja lähettää suukot kaikille kissoille (halusitte te niitä tai ette, en voinut estääkkään). Eilen ilmestyi minuakin isompi paketti tänne, joka meni suoraan piiloon, samoin pienempiä paketteja tuli. Mamma ei kertonut totuutta, mutta olen ihan varma, että se iso paketti oli mulle, mitä ikinä pitääkään sisällään.

Niin, ja tänään mamma ilmoitti mun Jyväskylän näyttelyyn lauantaiksi. Se on kuulemma myös yksi joululahja, no onhan ne näytelmät ihan kivoja. Se oli niinkuin mamman lahja mulle ja itselleen, mamma ilmoittaa ehkä myöhemmin mut myös sunnuntaille.

Kuitenkin, nyt päivän kuva-aiheeseen. Mamma räpsi yksi päivä kuvia kun mä olin oikein todella innostunut siitä, kun mamma tuli kotiin. Aina kun olen oikein innoissani, niin pörhistän häntäni superpaksuksi ja sellaisena se pysyykin aina kymmenen minuuttia. Ikinä en ole kaikkia karvojani pörhistellyt, vain häntää. Se on kuulemma aina hurjan näköinen kun on pörhistettynä, varsinkin kun mä olen lyhytkarvainen. No, katsokaa itse, aika komea vaikka itse sanonkin. Tietenkään valokuvat eivät anna ihan oikeanlaista kuvaa hännästä, oikeasti se on paljon paksumpi, mutta tässä näitä kuvia silti.

298350.jpg

298352.jpg

Tässä takaakin päin, ei niin edustava puoli...

298355.jpg

Sitten käskin mamman heittää kameran kuuseen ja helliä mua:

298347.jpg