Nyt tarviisin vähän apua. Kun mulla on kohta synttärit (9.4.), täytän jo viisi vuotta, ja nyt mamma kysyy mitä mä haluaisin lahjaksi. Ehdottakaa se kamut jotain! Kun mamma hölöttää että mulla on jo kaikkea, on pesä, herkkuja, kiipeilytelineitä kaksi, harjoja, näyttelyilmoittautuminenkin jemmassa... En mä kuulemma tarvii mitään. Pyysin että saisin sellaisen ison kiipeilytelineen, mutta mamma on kuulemma nyt liian rahaton siihen kun näyttelyt vie aika paljon. Nyt mulla ei ole sitten enää ideoita.

Mamma kävi ostaa mulle äsken lisää Feline Portaa, ja osti samalla uutta hammastahnaa, jotain Virbac C.E.T :iä, sen kuulemma pitäisi maistua paremmin. Saas nyt nähdä... Mamma sai muuten jonkun ilmaisen kissashamppoonäytteen, ja se pesee mut ehkä sillä tässä joku päivä kun mulla on karvanlähtöaika ja huono turkki. Shamppoo on onneksi hellävaraista.

Ainiin, ja kymmenes kissakuvahaaste vielä samaan syssyyn, aiheena haukotus. Musta on vain yksi ainut haukotuskuva, se on mun nimipäiviltä viime vuonna. Mulla on juhlarusettikin kaulassa:

461940.jpg