Tänä viikonloppuna on Slovakiassa, Bratislavassa maailman uskaliaimmat kissat lähteneet pokkamaan maailmanvoittoja itselleen. Suomalaisiakin siellä on ollut tuomassa tänne kunniaa, ja kunniaa on tullutkin. Minä sen sijaan täällä kotosuomessa olen laskeskellut, että vielä on vajaat pari viikkoa Forssan koitoksiin ja niinpä voi vielä kaikessa rauhassa kelliä ja lekotella...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Onnittelut uusille maailmanvoittajille!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Toisilla on voitonhuumaa mutta minulla onkin minttuhuumaa, minä vähän kellin ja hyörin kissanmintun tahtiin tässä videossa.

Mutta hei, mitäs nyt tapahtuu. Olen sammunut rankan kissanminttuhuuman jälkeen tai sitten mamma on selättänyt ja, kuten sillä kierosti on tapana, napannut sen jälkeen kuvan:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket