Ensinnäkin kiitos kaikille onnitteluista, haluan lähettää puskennat ja hyrinät kaikille muistaneille! Mamma kuvasi minusta tällaisen videon kun kellottelin ja hyrisin oikein olan takaa, kuitenkin niin hiljaa ettei se videolla kuulu. Tässä ihan virallinen kiitos, ja kyllä ne maharapsutkin kelpaisi. ;)

Synttäripirskeet oli kivat, mutta parhainta oli kun illalla pappa saalisti minulle toisen hiiren. :D Mamma antoi periksi ja se vietiin sitten tarhaan, jossa minä pääsin sitä retuuttamaan ja retuutin vielä tänäänkin. En kuitenkaan uskonut sen arvoon ravintona, joten jätin syömättä. Kissa on peto ja pedolla on pedon huvit: parhainta huvia on hiiruloiden retuuttaminen! Tänään kun olin aikani vetänyt hiirtä turpaan niin juoksin tarhasta häntä pulloharjana yläkertaan ja sitten kuvattiinkin tuo ylläoleva video.

Ihanat lahjani, sattuneesta syystä aito hiirulo ei ole kuvassa:

lah1-large.jpg

Mamma teki minulle myös hassun synttärikakun, joka koostui sheba-vuoasta, jonka päällä oli sheba luxuries kana-ankanrinta purkki. Sekä tietysti kissanmaitoa. Nam!

lah2-large.jpg

lah3-large.jpg

Sitten vielä sellainen tiedotusjuttu, eli eilen varmistui yksi edustustehtävä. ;) Lauantaina 19.4. ollaan mamman kanssa edustamassa Jyväskylän Reporangassa (Kauppakatu 23) klo 10-15 pidettävässä kissapäivässä. Siellä on myös muita meidän yhdistyksen ihmisiä kissoineen. Meillä kun ei ole omaa kevythäkkiä niin hengailen koko päivän valjaissa, mutta mamma lupasi ottaa minulle oman tuolin mukaan niin että voin välillä levätäkin siinä esiintymisen ohessa. ;)