Yksi päivä mä leikin ja riehuin ihan hurjasti (niinkun teen joka päivä)  ja mamma leikki tietenkin mun kanssa. Sitten mä keksin ihan uuden ja tosi nastan jutun, nimittäin lehtikori. Meillä on tuollainen vihreä muovinen, ennen kai pyykkikorin virkaa hoitanut kori, johon laitetaan kaikki luetut lehdet.

Niin, mitä mä siten tein sillä lehtikorilla. Mä kylmän viileästi kesken riehumisen astuin siihen koriin sisälle ja kävin nukkumaan. Siellä oli vielä mun joulusukassa tullut uusi vihreä tosi hauska hiirikin odottamassa, mamma nauroi sitä unileluksi. NIin siis mamma oli heti paniikissa kun mä menin lehtikoriin, siinä vieressä lässytti, että voi voi tui tui sua kun on uusi pesä ja kaikkea, niin raukka lattiatasossa lehtikorissa nukkuu. Just. Kai sitä nyt saa nukkua missä haluaa, sitäpaitsi sanomalehdet lämmitää kun niiden päällä makaa, kokeilkaa vaikka jätkät.

Mamma räpsi pari kuvaakin, sitten mä kävin ihan tosissani siihen nukkumaan ja otin pari tuntia rennosti uudessa "Pesässäni" hiiren kanssa.

326895.jpg

326901.jpg