Hihii, mami on meistä, musta ja Alexista, tosi ylpeä. :) Me ollaan niin killtejä poikia oltu, ei olla tehty mitään pahojamme, ollaan panittu nätisti ja eilen minä...krhm... no ihan vähäsen halin Alexanderia ja pesin sen päätä... Mutta sen jälkeen me kyllä otettiin kunnon painimatsit, että älkää vaan luulko että mä oon joku nössö!

Erityisen ylpeä mami on siitä, miten nätisti me ollaan otettu matolääkkeitä. Eilen aloitettiin Axilur kuuri, ja tämän päivän lääkkeetkin ollaan jo saatu. Alexander otti lääkeet supernätisti, samoin minä. Eli vinkki tablettien antoon: Hankkikaa kiltti, vannoutunut mammanpoika Pepe-kissa, niin molempien madotus on hoidettu viidessä minuutissa!

Ollaan oltu aika paljon ulkonakin Alexin kanssa, kun näyttelyviikonloppuna ei päästy ulos ollenkaan. Olen syönyt ruohoa ja sitten vain hengannut tuossa pihalla makoillen viileässä varjossa, kun sisällä on niin kuuma. Iltaisin sitten ollaan kävelty ja liikuttu enemmän kun mamma yrittää selviytyä kahden flexin kanssa. Tänään mami räpsi muutaman kuvan meistä, ja vaikka itse sanonkin, olen niissä kyllä aika komeana. Vai mitä sanotte?

710404.jpg

710409.jpg

710410.jpg

Ei Alexanderkaan nyt mikään rumilus varsinaisesti ole, vaikka ei se osaa yhtä ylväästi komeilla kuin minä:

710411.jpg

Sitten vielä pari kuvaa, joissa me komeillaan yhdessä:

710413.jpg

710415.jpg

Ja minä, Eetu siis, haluan vielä kiittää kaikkia "faneja" ja ihailijoita sun muita jotka kävivät mua näyttelyssä katsomassa! Meistä mamman kanssa on kiva teitä lukijoita enkä mä niitä rapsutuksiakaan pahakseni pistänyt, vaikka, kuten moni varmaan huomasi, mulla oli aika paljon sanottavaa ja puhuttavaa varsinkin sunnuntaipäivänä. :)