Mamma sanoi, että mä olen tuhma ja hassu poika. Enpäs ole, minkäs minä sille voin että ulkona on märkää ja inhottavaa, eikä huvita ulkoilla ja sitten jätetään tänne moneksi tunniksi ihan yksin. Vähemmästäkin sitä alkaa pänniä ja sitten leikityttää ja ne yhdessä tuottaa tällaista tulosta:

459609.jpg

Hiiri ilman häntää, häntä ilman hiirtä. Nyt on mun lempilelu sitten rikki, mutta sainpahan sen hännän irti kun olen jo kauan yrittänyt repiä sitä kun sisällä oleva kissanminttu innostaa vain lisää. Mamma sanoo että olen hassu.

Itse mamma on hassu ja outo ja tuhma, tiedättekös mitä se on nyt saanut päähänsä. Menee katsomaan kissanpentuja jonkun kasvattajan luo. Mikä vääryys, mikä nöyryytys, minussa on ihan tarpeeksi kissanpentua. Yrittää lepytellä mua sen perusteella, että mamman sisko se on sieltä pentua ehkä hankkimassa, ei mamma eikä se tänne meille jäisi. En vielä tiedä mikä päivä mamma sinne kasvattajalle menee, mutta aion kyllä mököttää sen päivän ainakin.