Onpas siitä aikaa, kun olen itse päässyt tänne kirjoittamaan. No eipä toisaalta mitään ihmeempiä kuulukaan, päivät menee nukkumapaikkaa vaihdellessa ja välillä tarhassa kököttäessä. Ja olihan tuossa se Seinäjoen reissukin, eipä siinä ole kollilla valittamista kun lauantainakin sai kolmen kissaneitosen kanssa matkustaa. ;) Ja näyttelyssähän sitä saa katsella toinen toistaan hienompia kissaneitoja.

Minulla oli tuo iho-ongelmakin. Ei se oikeastaan minua vaivannut, mammaa vaan, mutta hyvä kuitenkin kun se on nyt jo parantunut. Mamma meni ja ilmoitti minut sinne Porvooseen, ja tässä täytyy varmaan alkaa hyvissä ajoin valmistautumaan. Siellä on meinaan kuusi tuomariarvostelua yhden päivän aikana ja kilpakumppaneita tulossa ulkomailta asti. Melkoisen jännää, mutta enpä taida siitä paineita ottaa kun Seinäjoellakin minulle sanottiin, että on tuo näyttelyasenne meikäläiskollilla kohdillaan.

Varsinaisesti tuli nyt kertomaan viimeviikkoisesta episodista. Tai oikeastaan niin tapahtuu joka päivä, olenhan melkoisen avulias ja seurallinen kissapoika. Kun mamma yrittää tehdä jotain "hyödyllistä", kuten vaikka kelata niitä fysiikan kaavoja tai muuten vaan sählätä niiden papereidensa kanssa, niin minä menen tietenkin viereen auttamaan. Tässä muutama kuva viime viikolta.

Mamma kirjoitti jotain esseetä sellaisesta aiheesta, johon se ehdottomasti tarvitsi minun apuani, eli nykyihmisen suhteesta lemmikkieläimiin. Tässä näytän mielipiteeni:

IMG_6054m-large.jpg

Teksti oli, kuten arvata saattaa, täyttä roskaa, joten katsoin tarpeelliseksi auttaa mammaa kumittamisessa:

IMG_6064m-large.jpg

Loppujenlopuksi päätin kuitenkin jättää mamman oman onnensa nojaan ja siirtyä vain vahtimaan lujalla otteella tuota penaalia. On tämä elämä raskasta, joutuu jatkuvasti auttamaan tuollaista tumpeloa maluttaja-mammaa. Sillä on koeviikko ensi viikolla, mitähän siitäkin tulisi ilman korvaamatonta apuani... Terveisin niinkutsuttu perheen Lemmikkileopardi.

IMG_6061m-large.jpg