Täytyy nyt kirjoittaa toistamiseen, kun melkein unohdin kissakuvahaasteen ja huomasin toisenkin jutun: Mun ystäväkirjaan on kirjoittanut jo 22 kissaa, eli en mä ainakaan yksinäinen ole! :) Kiitos kaikille kamuille kirjoittamisesta ja uudet kamut käykää vain raapustamassa, kirja löytyy tietenkin täältä.

Nyt kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on Pieni. Mä en ole kovin pieni, mutta sitäkin suloisempi. ;) Mamma on ollut (tyhmän kameransa kanssa) läsnä mun elämässä ihan ensihetkestä asti, ja sekin ihmettelee miten kananmunankokoisesta rääpäleestä on voinut kasvaa iso ja aikuinen... Kissa.

Kuvassa minä ja muutama lukuisista sisaruksistani muutaman viikon iässä. Kuten näkyy, olin alusta asti koon suhteen vähän muita edellä:

452104.jpg

Mamma haluaa, että laitan tähän toisenkin pienen kuvan. Tässä on sisarpuoleni Iitu, joka on jo itsekin äiti ja niin superihana kaunotar että heikompia hirvittää. Oli se aika kaunis ja suloinen pienenäkin:

452105.jpg