Nyt mä kirjoitankin ihan itse tästä neljännestä näyttelystä, joka oli tänään. Se loppui aika aikaisin, mikä olikin kiva, niin pääsin siitä pienestä häkistä pois puuhailemaan kaikkea kivaa. Mun tuomari oli sellainen vähän outo mieshenkilö, sain kuitenkin ihan hyvät arvostelut. Vertailussa jäin kuudenneksi, mutta ei se mitään kun tiedän kuitenkin olevani komeampi kuin ne muut, kaikki sanoi niin. Mamma sitäpaitsi puhui jotain jostain tuomaripelistä, jota ne jotkut harrasteli siellä...

Sain aika kivat ruusukkeet myös, mutta nyt tää vuodatuksen kuvagalleria sekoilee enkä voi laittaa kuin tuon arvotelukuvan. :(

Minä arvotelussa:

401652.jpg

Sain muuten ihan hurjasti kaikkee nannaa sieltä, 12 erilaista näytepussia kuivaruokaa, pari lelua ja viisi Almon pussia ja pari purkkia. Kiitos Namille, Papalle, Patelle ja mamille siitä lahjasta, ne hiiret on tosi nastoja ja Almo on mun lemppariruokaa! Ja mamma tykkäs niistä ihmisten nameista.

Oli kiva nähdä Jimin poppoota, tai en mä nyt niin hirveästi niitä nähnyt mutta mammahan ramppasi siellä kuin viimeistä päivää. Aina ja Kiia on kuulemma niin kauniita ja vihreäsilmäisiä, kun Jimityskin vielä piritsyi sunnuntaina. Niin ja Minttu, se nyt vaan on Minttu. Uskomaton. Niin ja hei näin mä sen Mintun miehen, mikä jätkä, siis varmaan kymmenenkiloinen! Kiitos muuten siitä Almon pussista Jimin poppoolle, mä lupaan maistella sitä tässä joku päivä.

Tässä tämä mun arvostelu. Mamma sanoo että se käsiala oli täyttä hepreaa eikä siitä saanut selvää, mutta tässä nyt jotenkin kuitenkin:

Tyyppi: Heavy cat, massive on medium legs
Pää: Nomovy (?) devetopment head cheeks profile forehead, a bit delicate weak chin
Silmät: Big and gen noumoled (?)
Korvat: Large at bassic at well (?)
Turkki: A bit uneveu in festave (?). Nice classic colour and white
Häntä: A bit short and incorect top
Kunto: Vgood
Yleisvaikutelma: Sweet "mole"
Arvostelutulos: VI

Oli mun ja mamman mielestä tosi kiva näyttelviikonloppu, vaikka vähän uuvuttava olikin. Mamma sai kotikissapuolelta uusia tuttuja ja tästä se ura nyt sitten lähtee varmaan urkenemaan, sen verran paljon mua kannustettiin ja houkuteltiin näyttelyihin. ;)