Ihan aluksi; tällainen ulkoasu tulee blogissa olemaan varmaan koko tulevan talven, mitä pidätte? Pohjana on Tiian Sivupohjista (linkki oikealla) bongattu Joulusukat, joihin mamma sitten laittoi mulle sopivan kuvan ja talvisen taustan. Niin ja sitten, eihän tää fontti ole liian isoa? Kun se ykköskoko näkyi meidän mielestä (mun ja mamman) liian pienenä, mutta joillain koneella aika isona... Ehkä tämä 2 on hyvä.

Sitten siihen asiaan. Tänne sato viime lauantaina ihan ohut lumikerros, ja viime yönä tuli lisää lunta! Valkoinen joulu tulee, tulee, tulee! Mamma yrittää hillitä mua ja pölisee, että se sulaa pois ja plääplää, mutta mun toivo vielä elää. Ulos en ole halunnut mennä kun siellä on pakkasta, kuvat on sunnuntailta kun mamma raahasi mut ulos väkisin.

Niin, ja mammalla alkoi joululoma. Tai no on sillä huomenna aamulla vielä joku juttu, mutta kuitenkin. Ja eilen tuli kirjekuoressa taas arvatenkin mulle lahjoja, jännitän jo aattoa ja sitä mitä lahjoja saan...

Mutta nyt näitä kuvia, ne on siis sunnuntailta ja nyt lunta on jo paljon enemmän. Ehkä huomenna laittelen mun joulukuvauksen kuvia, saa nyt nähdä. ;) Onko teillä muilla siellä etelämmässä ollenkaan lunta?

307546.jpg

307549.jpg

307551.jpg