Laulava laatikko, laulava laatikko (älä midenta revi hiuksia päästäsi)... Eikun oho, nyt tuli väärä. Eetu, ei saa nauraa, en minä voi osata vielä kirjoittaa tähän plokkisysteemiin! Täällä siis Alexander, kaikkien Tuiskupäiden valtias ja suuri kastraattiuros! Ajattelin tulla näyttämään, miten minä, komea lentävä norjalainen, olen meistä kaikista paras ja ehdoton paras tai siis. No kuitenkin minä innostuin namilaatikosta niin, etten antanut muiden leikkiä ja sähisin Maddelle, että hus siitä väärärotuinen!

Keksin ehdottomasti parhaimman systeemin saada nameja, nimittäin kääntämällä koko roska kumoon niin johan nameja tulee! Siis nameja, ei Nameja... Hih! Terkut Namille! Katsokaa nopeita käänteitäni ja loistavaa päättelykykyäni ja solakoita linjojani ja pitkää häntääni ja ja... No katsokaa kuitenkin!

Täten tässä samalla nyt ilmoitan, että MAMMAsein on päässyt sieltä ekyptistä tänään turvallisesti Suomen kamaralle. Se majailee nyt tuolla piäkaupungissa mutta suuntaa huomenna itsensä tänne meidän luo. Ei tiedetä vielä, mennäänkö kotiin vai ollaanko täällä Eetun ja tädin luona suoraan perjantaihin asti, jolloin minulla on pesu... Kun sitten on ne näytelmätkin. En tiedä jännittääkö minua vai ei (olen parissa viime näytelmässä vähän jänskännyt), ehkä ei niin paljon kun on täti, mami ja kasvattajaemokin tukena. Nyt kirjuri-tätsykkä puhuu jotain ranskasta ja mutisee, miten helkkarin kipeäksi voi pääkoppa yhtäkkiä tulla. Tädillä on päässä pipi! Pipipää! Heehehee...