Hui, nyt mua jännitää! Mamma on tässä pikkuhiljaa alkanut hankkia mun joululahjoja, vaikken tiedäkkään, mitä ne on, niin silti se on hienoa. ;) Mamma kyllä paljasti, ettei se ostakkaan mulle ollenkaan aktivointipalloa, kun hylkäsin nuo kaksi "huonompaa", jotka se aiemmin osti. No ei ne ollut yhtään hauskoja, saa niitä karkkeja helpommallakkin kun vähän mamman luona hyörii.

Mamma menee kohta kauppaan ja äsken tutki noita ruokavarastoja, märkäruokia on kuulemma ihan liikaa eikä se ostakkaan mulle niitä Gemoneja tarjouksesta, kun saan syödä ensin vanhat pois. :( Mutta ainakin possun sydäntä mamma lupasi ostaa, ehkä myös kanasuikaleita, Pouttu maustamattomat possunsuikaleet jää kuulemma tällä kertaa hyllyyn, tuhma mamma! Niitä on enää kaksi annosta pakastimessa, tosin sydän on melkein yhtä hyvää...

Mutta nyt mä lähden taas viettämään viikonloppua, harmi kun mamman pitää vaan lukee joihinkin kokeisiin koko viikonloppu, kun sillä on ensi viikollakin neljä koetta. :( Ja ennen kauppareissua se vielä ajatteli päivitellä mun kotisivujakin. Mutta nyt ei tule kuvaakaan, mutta luvataan ottaa viikonloppuna musta taas uusia kuvia! Hyvää viikonloppua kaikille.