Tänään ne sitten lähti, Alex ja Madde siis. Oli ihan kiva, kun ne oli kavereina, mutta kyllä nyt väsyttää! Olen nukkunut koko päivän ja tässä menee hetki levätessä, kun toipuu tuosta kaikesta hössötyksestä, ja onhan niissä hommaa kun pitää kokoajan naamalle läpsiä. Mutta, että tässä ei olisi jo tarpeeksi, ne tulee tänne taas lauantaina ja minä joudun pitämään niille jöötä heti näyttelyn jälkeen, että osaavat sitten sunnuntaina käyttäytyä.

Mamma höpisee kuinka komea ja ihana olen ja kuinka ihanaa minun kanssa on mennä näyttelyyn. Nah, no, eihän tässä solakassa miehekkäässä ulkonäössä nyt vikaakaan ole. Vai mitä tuumitte?

ke1-large.jpg

Me hengattiin tänään Alexin ja Madden kanssa tarhassa, kun aurinkokin paistoi niin kivasti. Madde ja Alex vaani lintuja, minä senkun hengailin...

ke3-large.jpg

Täällä oli tänään iltapäivällä myös kova lumituisku, tässä nyt olevinaan hieno tunnelmointikuva, kun Alexander oli juuri seuraamassa lumituiskua (idea tässä oli siis se, että Alexin virallinen nimi on Tuiskupää):

ke2-large.jpg

No, sitten vielä, voitteko kuvitella. Madde pakotti minut kertomaan teille terveiset, kun se on nyt itse estynyt kun on siellä kotonaan. Käski olla unohtamatta häntä ja hänen THE HÄNTÄänsä, ja ilmoitti että ette joudu kauaa katselemaan minun rumaa pärstääni kun hän menee THE HÄNTÄnsä kanssa kauneuskilpailuun ja sitten tulee taas kuvia hänestä. Ainiin, ja käski vielä sanoa, että hän on siis paikalla sunnuntaina 17.2. Jyväskylän Messukeskuksessa ja numero on 66 siis kyysikymmentäkuusi. Muistakaa se! Kuusikymmentäkuusi! (Näin se Madde sanoi, ei me mamman kanssa tätä keksitty)

Ihan kuin ette olisi jo puoliksi kuolleet tylsistymisestä Maddeen ja THE HÄNTÄän, tässä sitä taas tulee:

ke4-large.jpg

ke5-large.jpg