Viime viikkoina ruokavastoni ovat yhä vain huvenneet. Mamma on laiskuuksissaan laskenut, että vielä riittää 1,5 viikkoa, vielä riittää viikon,... Näyttelystä saatiin mun herkkuraksuja, mutta mamma sanoo, että ne on niin epäterveellisiä etten saa niitä. Yhden pussin sain sen suostuteltua sekoittamaan muihin raksuihin, mutta nee muut olikin sitten jotain myös näyttelystä voitettu hirvittävän pahoja Kisu-Misu raksuja. Mamma sanoo, että mun mahalle kävi niin, kuin ihmisille käy kun ne syövät hernekeittoa. Se olikin ihan tyhmää.

Viime viikolla mamma, luojan kiitos, tuli vihdoin järkiinsä. Kävi ensin ostamassa alennuksesta mulle Royal Canin Skin Care raksuja 4 kg, ja sitten haki vielä jostain postista Acana Adult raksuja 4 kg, mutta mulle jäi siitä vain puolet, kun mamma oli ostanut sen yhdessä jonkun muun kanssa. Nyt mulla on vihdoin tarpeeksi raksuja, 6 kg! :)

Mamma osti myös purkkimössöjä. Jotain Iamsia ja Nutron pusseja. Ja sitten, kun niin vähän niitä syön, osti marketista jonkun Latzin pussilajitelman (12 pussia) ja muutaman purkin sekä Latzin vuoan. On onneksi noita mössöjäkin taas hetkeksi.

Paras idea, jonka mamma sai, oli ostaa lisää lihaa pakastimeen. Siellä kyllä oli kuullemma jo ennestään aika paljon, joten mami osti sitten lohikuutioita mulle. Harmi, kun niitä saa vain kerran viikossa. Mammaa säälitti, kun se ei ostanut mulle tuoreita lihasuikaleita, joten ostipa sitten tilalle sian sydäntä. Se oli aika hyvää, huusin nälästä kun mamma leikkeli sitä, ja sitten kun se oli kupissa, ahmaisin nirsoilurituaalien jälkeen kaiken napaani. Seuraavana päivänä sain vielä lisääkin, yksi annos meni pakkaseen. Mamma sanoi, että ostaa sitä uudelleenkin, kun ei ole kallista. Ja puhui myös jotain kielestä, maksasta ja munuaisista, mutta en minä varmaan niistä...

Tässä melko vanha kuva minusta ja päivän parhaasta hetkestä.

200752.jpg

 

Piti vielä sanomani, että mamman kanssa ollaan harjoiteltu näyttelyasentoa. Mamma sanoo, että varmuuden vuoksi opetellaan se, jos isommissa näyttelyissä täytyy siinä asennossa olla. Minusta koko homma on tyhmää, asento ottaa kovasti itsetunnon päälle, koska siinä lihakseni eivät ole edukseen. Niin, ja asennon nimi on kuullemma venytys. Mammallakin on ongelmia sen kanssa, koska olen niin painava, ettei se jaksa pitää minua sylissä nojaamatta kättänsä lantioon. Kaikkea sitä pitääkin tehdä näytelmien vuoksi, seuraava kun on jo alle kuukauden päästä.