...ikioma pesä! Mamma päätti, että tänään avataan etukäteen yksi lahja, mun lahja, jotta saan kölliä siinä sitten huomenna. Se oli se isoin, jonka arvelinkin olevan mulle. Ihmettelin ensin pakettia aikani, vilkuilin mammaa ja mietin aikooko se oikeasti avata sen. Sitten päätin antaa mamman hoitaa asian, kun tuo paketttien avaaminen ei ole mun vahvin puoleni.

Ensin lähti naru, sitten alkoi rapina, ja kun mamma viimein veti paperin lahjan ympäriltä, niin mä säikähdin sen verran että loikkasin pois sohvalta. Palasin kuitenkin heti katsomaan, mikä paketista tuli. Se oli pesä, iso, pehmeä, lämmin ja mun oma!

Pesän paikka oli heti selvä, siinä sohvannurkassa jossa on ennen ollut mun oranssi tyynyni (joka siirrettiin nyt kiipeilypuun alaosaan). "Säästyypä sohvakin paremmin kissankarvoilta, kun pesässä on reunat", mamma höpisi.

Ensin mä vähän vierastin sitä pesää, mutta kun mamma nosti mut siihen, silitteli hetken ja suukotteli, kävin maate ja nukahdin niin ihanaan ja lämpimään uneen, että mamma tiesi mun olevan elossa vain vaimeasta kehräyksestä.

Sitten kuviin, ensin ihmettelin pakettia:

311905.jpg

Sitten kävin nukkumaan ihanaan pesääni:

311906.jpg

311907.jpg

Niin joo, ja tänään alkoi armoton herkuttelu. Sain pitkästä aikaa Almo Naturea, se on niin herkkua ettei mitään rajaa! Ja kuuset tuli tänään myös sisälle, isosta kuusesta en välitä mutta tuo oma kuusi on ihan hauska. Sen alla on vasta kaksi lahjaa, ehkä yön aikana ilmesyy lisää...

Minä, kuuseni ja kaksi pakettia:

311908.jpg