Me ollaan oltu nyt kyllä tosi hiljaa, on niin paljon hauskaa (tai vähemmän hauskaa) tapahtunut, ettei tiedä mistä aloittaa. No otetaan ensin käsittelyyn vaikka tämä uusi vuosi.

Eilen (tai tänään) oli mun elämäni viides vuodenvaihto. Se meni ihan hyvin, uinahtelin pesässäni ja käytiin mamman kanssa piiiiitkällä, ainakin tunnin kävelyllä. Toissayönä lumet suli, mikä oli aika tyhmää, koska nyt on tammikuu ja lumetonta.

Näin nätisti mä ensin nukuin mun pesässä:

323389.jpg

Sitten me alettiin valamaan tinoja. Se oli aika hurjaa hommaa, kun hevosenkengästä tuleekin vaikka minkä näköisiä örvelöitä. Ensin valoi mami, ja arvatkaapa millaisen se sai, Lepakkomiehen, sellaisen hirviön, scorpionin näköisen. Se oli hurjan pelottava, en uskalla laittaa edes kuvaa näkyville.

Sitten mä aloin valaa, tai no istuin mamman sylissä ja mamma piti kauhaa. Se kesti älyttömän kauan kun hiilet ehti sammua. Ja lopulta kun saatiin se mömmö viskattua sankoon, niin siitä kuului hirveä sihahdus ja mä ihan säikähdin.

Mun tina oli aika outo. Ihmeteltiin sitä aikamme, kunnes mamma tajusi, että se on superkissa. Sillä oli molosilmät (jos niin saa sanoa...) ja siivet, tervät kynnet ja pieni pää sekä korvat. Mamma sanoi että siinä oli myös aika paljon rahaa, siis sellaista röpelöä. No joo, raha on mulle aika yhdentekevää.

Tässä me sulatellaan sitä tinaa:

323396.jpg

Mä sen superkissan kanssa ja superkissa mamman kädessä:

323399.jpg

323403.jpg

Sitten mä sain herkkuaterian. Ihmiset paistoi aiemmin takkatulessa nakkeja, mä sain puolikkaan pilkottuna ihan ilman paistamisia. Oli se nannaa, mutta usein ei saa nakkia syödä koska se on liian suolaista.

323404.jpg

Sitten me katottiin mamman kanssa ikkunasta raketteja, ne oli aika jänniä ja vähän pelottaviakin. Mä kävin taas nukkumaan, ihmiset tuijotti telkkaria. Niin, päivällä mä sain herkkuja Sheban tonnikalafileetä, se oli myös hurjan hyvää. Kaikenkaikkiaan oli ihan nasta uusi vuosi.

Onnellista Uutta Vuotta kaikille kissakamuille omistajineen! :)