Nyt se tuli, vahvari nimittäin. Mulla on tuomarina joku jolla on vaikea nimi (mamman huom. Thea Friskovec) ja sen maakin on Slovenia. Mutta Alexanderille vasta nimihirviö osuikin: Grazyna Laskowska-Malaga! :D Mä tiesin heti että se on puolalainen, onhan mutkin puolalainen arvostellut.

Minä aloin nyt sitten tuumia. Mamma, mamma, pitäisikö minut jo pestä ja kassi pakata? Verhot, kupit, desinfiointiainetta, ruokaa ja leluja... Kyllä minä osaan jo! Mamma sanoi, että ei vielä pakata eikä varsinkaan pestä. Vielä viikko pitää jaksaa odottaa, ja sitä ennen on vappukin. Vappuna juodaan simaa ja syödään munkkia. Kai minäkin sitten saan herkkuja, kerta muutkin saa. Ja mammalla on alkuviikko lomaa, parempaa aikaa tehdä näyttelyvalmisteluja. :)

Näyttelyyn, mä kaipaan niin, taas uudelleen... Tai varsinkin mamma, sitä se näyttelykärpänen oikein kunnolla purrut on. Ehkä tyydyn vielä pikkuisen komeilemaan turkki sotkuisena ja pörröisenä:

544485.jpg