Heti alkuun ilmoitusluonteinen asia: Seuraavan kerran minua, Eetua, näkee näyttelyssä Kuopiossa sunnuntaina 6.5. Halukkaat saa käydä moikkailemassa, mammaa ja tuota Alexanderia (NFO d luokkaan 12) myös, mutta minä olen tietenkin se pääasia.

Alunperinhän seuraava näyttely piti olla vasta kuukauden päästä Tampereella, mutta kiltti sihteeritäti päästi meidän myöhäiset vielä mukaan ja sunnuntaina siis menossa mukana. Alexanderillakin on ensimmäinen näyttely, saa nähdä miten sekin pärjää.

Joo, sitten muihin asioihin. Mä sain tänään ihan hirveästi uusia ruokia, Almo Naturea, Feline Portaa, Sheba Luxuriesia ja vaihteluksi ja "kuitulisäksi" Kitekatin annospusseja. Sain myös kalkkunan fileesuikaleita ja naudan paloja, mutta ne kyllä annetaan tolle rääpäleelle kun mä en niistä tykkää.

Sain myös uuden, pienemmän boxin, Atlas 20. Mamma myy sen mun isomman kun se on näyttelyissä niin hankala.

Tällä kokoonpanolla me mennään Kuopion ja Tampereen näyttelyihin, joudutaan autossa kulkemaan tällaisessa kerrostalossa (boxit samaa kokoa):

531462.jpg

Ja tässä nämä mun kaikki uudet ruoat, mamma teki oikein löydönkin, Almo Naturen laihdutusruokia,...

531465.jpg