Tänään me vähän mamman kanssa kierreltiin ja kuulosteltiin, ja sitten lisättiin kokonaiset kuusi blogia mun linkkilistaan. Tässä on viimeaikoina ollut vähän kiireitä, niin en ole ehtinyt kunnolla noita lisäillä ja lueskella, mutta nyt siellä on linkit Papan ja Paten, Vincentin, Hössön, Jatsin, Kirren & Vienon ja kuningatarten (Veera, Viivi ja Mimosa) blogeihin. Kurnauskis vaan kaikille ja pahoittelen, etten ole aiemmin teihin ehtinyt tutustua. :)

Mä täällä odottelen viikonloppua, johon on enää yksi päivä. Lumetkin saisi pikkuhiljaa tulla takaisin, tässähän menee kohta hermot. Ulkona on niin pimeää, että ei olla mamman kanssa käyty koko viikkona siellä ollenkaan, tuntuu että päivisinkin on pimeää, nyt on kuulemma sellainen kaamos. Kaaos, sanon minä.

Tässä vielä pari kuvaa minusta, ensimmäinen on otettu silloin sunnuntaina samasta tilanteesta kuin tuo edellisenkin kirjoituksen kuva, mutta tässä mun söpönvärinen kieli näkyy paremmin. Toisessa kuvassa en sitten ole ihan itseni näköinen, tähyilen siinä huiskun perään. Laitan vielä kolmannenkin, jossa näytän vähän enemmän itseltäni...

271905.jpg

271909.jpg

Psst, huomatkaa mun superhieno leukaparta.

271914.jpg