Alexander: En minä kyllä oikein tiedä siitä ulkoilusta, Eetu. Siellä on kamalan märkää, turkkini kastuu. Mitä tytötkin sitten ajattelee, kun on sotkuinen turkki. Sitäpaitsi siellä ripsii, tule vaikka itse katsomaan.

786638.jpg

Eetu: Vähätkö minä siitä, että ripsii ja on märkää. Täytyyhän reviiri tarkistaa ja syödä vähän ruohoakin.

Alexander: No en minä kyllä nyt oikein tiedä... Jos sitten, kun minun äiti tulee kotiin...

Eetu: Ei kun nyt. Tule Alex, mennään ottamaan valjaita kaapista.

786647.jpg

Alexander: Eetu, Eetu, tule äkkiä tänne! Täällä pusikossa on joku, ihan varmaan iso ötökkä tai jotain. Tule nyt katsomaan!

786667.jpg

Eetu: Etkö sinä nyt yhtä kärpästä osaa yksin hoidella. Kai nyt näät että minulla on vähän parempaa tekemistä, kun hyppiä kaiken maailman öttimönkiäisten perässä.

786674.jpg

Alexander: Hei Eetu, missä sinä olet? Minun piti hoidella yksi kastemato ja arvaa mitä, se vasta olikin... Eetu, odota nyt vähän!

786689.jpg

Eetu: Yritän tuonne naapurin pihaan. Siellä olisi varmasti makoisampaa ruohoa kuin meidän pihassa. Mamma vaan lukitsi flexin ja nyt yritän komentaa sitä päästämään minut tuonne...

786697.jpg

Alexander: Hei joo, minäkin tulen! Siellä on varmaan paljon ötököitäkin!

Eetu: Turha vaiva. Ei mamma päästä meitä sinne, pitää tyytyä omaan pihaan.

786708.jpg

Alexander: Nyt täällä alkoi satamaan... Ja voi ei! Katso nyt, minun turkki on ihan märkä, en saa sitä ikinä kuivaksi!

Eetu: Mitäs menit niiden puskien alta, minä ainakin kävelin kissakujalla*, sitä vartenhan se on. Mutta nyt minäkin alan kastua, paras kun lähdetään sisälle.

*Kissakuja = pihan laatoitettu polku

786719.jpg