Eilen täti tuli reissustaan ja haki veli Alexanderin sekä Pirttihirmun kotiinsa. On ihanan rauhallista, kun saan olla huomion keskipisteenä, ja täällä mummolassa kaiken lisäksi mummo lepertää minulle kokoajan. Eilen se myönsi että se on ihan rakastunut minuun ja tänään ensimmäisenä kun tuli kotiin kysyi, missä minä olen. Hiihii, ei aikaakaan kun mummo on täysin minun silkkitassuni alla!

Mamma on kipeänä, joten se on ollut tänään kotona. Olen hyrissyt ja hyrissyt koko päivän ja hoitanut mammaa. Mutta tiedättekös, eilen olin hieman järkyttynyt kun kuulin mitä tapahtuu perjantaina. Mamma hylkää minut! Ajatelkaa, minusta tulee hylkiö! Niin, ja pahinta on se, että joudun menemään tädin hoitoon ja siis Pirttihirmu-Madden pesimäpaikkaan viikoksi. Mamma on yksi humppu-hetukka, kun se lähtee Parisiin vaan niin, koko viikoksi eikä ota minua mukaan. Tyhmä mamma!

Tässä me pojat eilen ennen kuin täti tuli hakemaan ainoan kaverini pois:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä Aleki haluaa lähettää Nami-Namille terveisiä. Huomatkaa, sillä on minun valjaat kun omansa eivät olleet mukana.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pirttihir(viö)mustakin pitää laittaa yksi kuva, ettei se suutu. Tässä se esittelee olevinaan niin pitkää ja upeaa ja tuuheaa häntäänsä ja samalla vähän vaanii mamman kaveria jonka paidan kimppuun hyökkäili. Terveisiä vaan. :))

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Katsokaas kuinka hienosti minä sulaudun kuolleiden havunneulasten väriin. Syksy on ainoa hetki vuodesta, kun minun värini sopii edes jotenkin suojaväriksi.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tietenkin tuon hirveän ja silmiä karmaisevan Madde-pyörrytyksen jälkeen haluatte nähdä paljon minun kuviani. Pääsin tänään kuistille poseeraamaan ja katselemaan ikkunoista. Olenkin aikasta komeaa miestä.

Eteenpäin kuistilla näin, ei nyt ehdi poseeraamaan...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...vaan hei, mikäs sinulla siinä mammasein?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jos minä näin komeasti vähän poseeraan, niin varmasti saan niitä herkkuja vähäsen?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Eihän sieltä mitään tullut, voihan viulu. Kuka nyt olisi voinut näin komealle miehelle olla paria herkkuraksua antamatta, ei sitä käsitä...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket