Mrooouuu! Nyt huomio kaikki komeat kollipojat! Minä, prinsessa Madeleine olen kasvanut nyt aikuiseksi neidoksi ja kaipaan poikaystäviä kypsässä puolentoista vuoden iässä! Pian kiirehtikää, olen odottanut täällä Helsingin Kalliossa jo perjantaista asti! Äiti ja täti ovat vähän eri mieltä poikaystävä-asiasta, siksi tulinkin itse kertomaan kaipuustani.

Alexander on tainnut tulla iso-eno Roopeen, ja yrittää auttaa minua parhaansa mukaan. No eihän siitä mitään tule, tuollainen nuori ja osaamaton konsultti. Kyllä minä kuitenkin Alexia liehittelen, on se sentään kolli... Täti tuumii, että jos minulla on kiima silloin kolmen viikon päästä kun Eetu tulee meille hoitoon, niin se voi olla vielä innokkaampi konsultoimaan kuin Alexander. No jaa, toivoisinpa enemmän jotain rotevaa, komeaa coonipoikaa vierelleni!

Mutta mitä kamaluuksia äiti ja täti puhuivatkaan. Että jos minä nyt alan pahemminkin kaivata poikakissoja, niin ne ottaa ja vie minun värkit! Oi ei, tätiä etenkin täytyy välttää, se on tunnetusti mielipuolinen kissojenkuohija. Näkeehän sen Eetusta ja Alexistakin mitä tuollainen tekee kissalle, lihavia ja veltostuneita kastraatteja, jotka hymistelevät ihmismammojen kainalossa... Ei, minun naiseuttani ei viedä!

IMG_5240m-large.jpg