Terve taas kaikki. En ole ehtinyt paljon kirjoittelemaan, kun olen ollut näyttelybisnesten ja muiden takia niin kiireinen. Näyttelyssä käytiin siis viime lauantaina, en paljon jaksanut touhusta välittää, aika kauniita itämaisia neitejä kyllä oli siinä viereisessä häkissä. Kotona mamma antoi possunsuikaleita hyvitykseksi.

Bongasin näyttelystä (tai no mami bongasi, mutta mäkin näin ne) kaksi aika upeaa neitiä. Kyseessä oli tietenkin Jimin poppoon Aina ja Minttu, vaikka kyllä mä Jiminkin näin. Sillä Ainalla oli myös sisko matkassaan, sellainen uhkeakauluksinen Kiia. Mami rakastui siihen Minttuun, mun mielestä ne kaikki oli aika upeita tapauksia. Alla vielä kuva Ainasta.

Mamma teki alkuviikosta, kun kävi Savonlinnassa, löydön. Jossain mattokaupassa oli ollut "Saa ottaa" lapun alla sellainen mulle täydellinen raapimismatto (sellainen pieni kapea, ei mikään oikea matto), josta mamma aikoo kyhätä jonkinsortin laudan. Nyt tyydyin makoilemaan sen päällä.

Perjantaina myös poseerasin ylpeänä sen edellisen näytelmän palkintojen kanssa, tätä ennen en jaksanut oikein poseerata. Alla kuva minusta ylpeänä palkintojeni kanssa.

Niin, ja viikonloppuna sanoi sitä luntakin, tosin aika vähän. Se oli hirmuisen ihmeellistä, katsoin kuullemma silmät kierossa ikkunasta ulos, kun suuret hiutaleet leijailivat maahan. Ulkona en oikein sitten kuitenkaan viihtynyt, täytyihän minun pitää turkkini siistinä näytelmää varten.

Tässä nyt sitten kuva minusta ja vanhoista palkinnoista sekä siitä Aina-typykästä.

331801.jpg

233614.jpg