Nyt tämä meidän netti toimii taas, heti alkoi toimia kun mami valitteli täällä, joku kävi korjailemassa ja nyt on entisellään. :) Alexander käski kirjoittaa kuulemma kesän merkittävimmän uutisen tähän:

Kalicalanin Halti Tuiskupää alias Alexander The Great alias Pikkupepe täyttää tänään täydet kuusi kuukautta! Nyt se on polleana että se on mies ja sen pitää saada nainen ja muuta höpötystä... Tässä siitä yksi aika huono kuva, mutta tärkeintä kuulemma että sen söpisnenu näkyy...

690596.jpg

Ja tässä meistä tällainen yhteiskuva, Alexander ei sitten oikeasti ole mua isompi, vaikka siltä näytääkin. ;) Vaikka onkin kasvanut huimasti, painaa jo sen neljä kiloa...

690598.jpg

Sitten vähän raporttia mun mökkireissusta. Lähdettiin siis keskiviikkona ja tultiin sunnuntaina kotiin. Minä tykkäsin hirveästi olla mökillä, purisin ja kurisin ja olin vähän ihmeissänikin. Soutuveneessä olin urheasti joka päivä, kun käytiin katiskalla. Ulkonakin olin valjaissa jonkun verran, juhannusyönä juoksentelin hulluna ahvenen perässä, jonka mami oli mulle onkinut ja heitteli sitten. Se oli tietenkin kuollut, enkä mä sitä saanut syödä. Raportoin ehkä myöhemmin vielä lisää, mutta tässä pari mökkikuvaa. :)

Ensimmäisenä päivänä veneessä:

690599.jpg

Sisällä leikkimässä:

690600.jpg

Ulkoilun jälkeen oli kiva kelliä auringossa... Ja aijai kun kutitti tuolta niskasa, vaikka kyllä mami tarkasti katsoi ettei sinne päässyt mitään öttiäisiä tai punkkeja:

690601.jpg