Meillä on ollut hirveää hässäkkää niin ei ole ehinyt edes kirjoittamaan blogia. Ollaan mamman kanssa nyt täällä mummolassa (pari kilometriä meiltä kotoa eli ihan lähellä), eli mamman äitin = minun mummon luona, viivytään täällä varmaan muutama viikko tai jotain sinne päin ja sitten palaillaan takaisin kotia kunhan keritään. Alexander, Madeleine ja täti muuttavat ensi viikolla omaan asuntoon ihan siihen lähelle, mutta kuulemma en minä niistä kokonaan pääse eroon kun rääpäleet tulee meille silloin tällöin hoitoon, ulkotarhailemaan ja muutenkin kyläilemään. Pöh.

Mummolassa on kivaa, tämä ole minulle yhtään vieras paikka, olen käynyt monesti ennenkin. Nytkin olen kuin kotonani, kun tultiin niin rukki käynnistyi heti ja esittelin masukarvojani kierimällä ja kellin selälläni, mummo oli tietysti heti ihan ihastuksissaan. :) Täällä on hyvä, kun saa olla huomion keskipisteenä. Käytiin mamman kanssa jo katsastelemassa miltä pihalla näyttää, kun minä halusin sinne niin kovasti. En yhtään arastele, olen tottunut matkusteluun ja tällaiseen eri paikoissa lomailuun ja oleiluun.

Mummon uunista tulee ihania, meheviä tuoksuja...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Täällä matot on pehmeämpia ja mukavampia, tämäkin on ihan oikea intialainen käsin tehty matto. Niillä on niin kiva kelliä:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Arvatkaahan vaan kamut, mummo ostin minulle uuden lelukorin, se on hienompi kuin edellinen. Mamma luuli, että se olisi liian pieni, mutta juuri ja juuri minun kymmenet hiireni ja palloni mahtuivat siihen:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Terveisiä kotiin tädille, Alexille ja Maddelle! Tulkaa tekin käymään mummolassa, täällä on kivaa!

Sitten vielä vastaukset kommenteissa tulleisiin kysymyksiin. Zepa, mamma oli Eläinklinikka Otsossa harjoittelussa. Kainaloinen, kurkkukipuoireita voivat olla mm. äänen käheys, kakominen, nieleskely, syömättömyys ja väsymys. Alexander oli klinikalla nätisti ja eläinlääkärisetä katsoi ihan ilmatteeksi sen kurkkuun (tietysti lääkkeet piti maksaa kun Alexander rauhoitettiinkin, mutta mamma oli ihan suu auki miten halvaksi tuli), ei siellä näkynyt punoitusta, ärsytystä eikä mitään. Tulehdus on luultavasti menossa pois tai sitten se on syvemmällä, Alex sai nyt vahvempaa antibiottia 10 päivän kuurin, täytyy vaan toivoa että menee sillä vihdoin ohi.